Přiměla vás aktuální situace k zamyšlení nad tím, jak podepisovat smlouvy nebo jiné dokumenty elektronicky? Nebo chcete jen šetřit svůj čas a české lesy? Přemýšlíte, jak udělat podepisování a správu smluv ve své společnosti co nejjednodušší a jak být v klidu, pokud druhá strana ve sporu začne tvrdit, že dokument nepodepsala?
Zúčastněte se našeho webináře a zjistěte, jak můžete právně jednat a podepisovat elektronicky a co přitom musíte mít na paměti.
Probereme spolu následující témata:
- Jaké druhy elektronických podpisů existují a na co jsou dobré?
- Na co je třeba myslet, když podepisujete smlouvu s obchodním partnerem?
- Jak elektronicky jednat s orgány veřejné správy?
- Jaké výhody nabízí komerční nástroje zjednodušující podepisování a správu dokumentů?
Buďte bez obav, nezahltíme vás složitými právními formulacemi. Paragrafy přetavíme v praktická doporučení, která vám předáme srozumitelně a lidsky. Součástí webináře bude i ukázka, jak ověřit důvěryhodnost elektronického podpisu obchodního partnera a jak nejjednodušeji podepsat dokument přes často využívané komerční nástroje.
Webinářem vás provede Ondřej Hanák.
Vaše dotazy jsou samozřejmě vítány. Podrobnosti vám pošleme v potvrzení vaší registrace.
Kdy a kde?
Potkáme se online v úterý 12. května 2020 v čase od 10:00 do 11:00.
Odkaz na webinář získáte po registraci. Registrujte se raději rychle, kapacita je omezená.
Kolik to stojí?
Webinář je zdarma.